Lamborghini Huracán LP610-4 zůstalo stále u atmosférického motoru, což je výhoda oproti některým konkurentům. Nově vám přinášíme video, ve kterém uvidíte srovnání dvou upravených exemplářů.
Dva Huracány na videu se proti sobě postavili v závodě na čtvrt a půl míle, přičemž modrý kus je lehce upraven paketem Evotech Stage 2. To znamená, že jeho motor má stále atmosférické plnění, ovšem výkon doznal nárůstu na 650 koní. Zelený exemplář má naopak paket Gosha Turbo Tech a jak z názvu vyplívá, pod kapotou je turbo. U něj výkon činí rovných 900 koní.
Jelikož se Huracán dodává výhradně s ultrarychle řadící automatickou převodovkou, řidiči jen drželi volanty svých Lamb a pořádně sešlápli pedál plynu. A jak to dopadlo? Vítěz může být pro někoho předem jasný, ovšem i tak se na video podívejte, vzdálenost mezi oběma auty je totiž v závěru závodu enormní.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?