Lamborghini Huracán LP610-4 zůstalo stále u atmosférického motoru, což je výhoda oproti některým konkurentům. Nově vám přinášíme video, ve kterém uvidíte srovnání dvou upravených exemplářů.
Dva Huracány na videu se proti sobě postavili v závodě na čtvrt a půl míle, přičemž modrý kus je lehce upraven paketem Evotech Stage 2. To znamená, že jeho motor má stále atmosférické plnění, ovšem výkon doznal nárůstu na 650 koní. Zelený exemplář má naopak paket Gosha Turbo Tech a jak z názvu vyplívá, pod kapotou je turbo. U něj výkon činí rovných 900 koní.
Jelikož se Huracán dodává výhradně s ultrarychle řadící automatickou převodovkou, řidiči jen drželi volanty svých Lamb a pořádně sešlápli pedál plynu. A jak to dopadlo? Vítěz může být pro někoho předem jasný, ovšem i tak se na video podívejte, vzdálenost mezi oběma auty je totiž v závěru závodu enormní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.