Britská značka Jaguar chystá do budoucna první elektromobil. Prozradil to designový ředitel značky Ian Callum.
Kromě modelů XE, XF, XJ, F-Type a F-Pace tak má brzy přijít zcela nový model. Ten má být poháněn výhradně elektrickou energii. Jaguar tak připravuje velké překvapení, které přijde do dvou let.
Už za rok se ukáže koncept, který se pak v sériové podobě objeví na trhu počátkem roku 2018. Zatím se ale neví, jaké označení by nový elektromobil mohl dostat a tajné jsou i technické specifikace.
Spekulace pak panují i okolo platformy, na níž by měla britská novinka stát. Doposud zachycené špionážní fotografie totiž ukazují, že se nejspíše bude jednat o vozidlo kategorie crossover. Jeho velikost je ale menší než současný F-Pace, takže bude zajímavé sledovat, co se z něho vyklube.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.