Po představení klasické Alfy Romeo Giulia se pojďme podívat na to, jak by dost pravděpodobně mohla vypadat ve verzi kombi.
Klasické verze se ukázali na letošním ženevském autosalonu, přičemž dlouho očekávaná novinka nabízí novou techniku, nízkou hmotnost a atraktivním design. Dnes tady však máme pohled na praktičtější kombík s názvem Sportwagon.
Jeho stvoření má na svědomí designér X-Tomi Design a dle našeho názoru se mu transformace ze sedanu na kombík víc než povedla. Dá se navíc dost dobře předpokládat, že právě takhle by mohl vypadat i finální model.
Mnohem zajímavější alternativou by se mohla stát ostrá verze Sportwagon QV. Ta by mohla směle konkurovat německé konkurenci, jako je například budoucí generace Audi RS4 Avant. Přitom by nabídla podobně ostrý vzhled, jako verze Giulia Q.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?