Přesně 11. ledna 2016 se v Detroitu odhalí nová generace Mercedesu třídy E a my jeho zamaskované exempláře můžeme již delší dobu vídat na českých silnicích.
A právě nejnovější zpráva od Mercedesu dává více světla do kapitoly testovacích mul. V přiloženém videu se totiž zmiňuje celá řada zajímavých faktů, kde se hovoří o nasazení až 1200 testovacích prototypů. Společně s tím se prý povedlo najet vozidlům 12 milionů testovacích kilometrů, což je vskutku velká porce a jejich testovací řidiči se za volantem střídají i po 12 hodinových směnách.
Designový šéf Mercedesu Gorden Wagener navíc uvedl, že když si z nového Éčka přesednete do předešlé (současné) generace, je to jako by jste se vrátili do doby kamenné. Ze zákulisí Mercedesu se navíc dostávají na povrch zprávy, že příchod nového Éčka přetáhne určitou část klientely nejlevnějších verzí limuzíny S k vrcholným verzím třídy E.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?