Je jasné, že piloti formule 1 nemají o peněžní prostředky nouzi. Mohou si tak dovolit uvažovat o koupi i takových automobilů, které se nedají považovat za zcela konvenční.
Úřadující šampion vozů formule 1, Lewis Hamilton, je známý pro svou lásku ke všem typům automobilů. Vždyť v jeho garáží nalezneme AC Cobra, Ford Shelby GT500CR nebo Pagani Zonda.
Podle toho, co nedávno britský pilot ukázal na sociální síti Facebook velice vážně uvažuje o koupi zcela nového automobilu. Tím je pověstné šestikolové monstrum Mercedes-Benz G63 AMG 6x6.
//So.... Thinking about getting this bad boy. What do you think? #6x6 #GClass #BOSS Mercedes-Benz Mercedes-AMG
Posted by Lewis Hamilton on 7. září 2015Pod kapotou tohoto obra „tluče srdce“ o objemu pět a půl litru s monstrózním výkonem 440 kW a točivým momentem 760 N.m. při dvou tisíc otáčkách za minutu.
Běžného Evropana by možná od koupi tohoto vozu odradila zejména spotřeba paliva. Ta je výrobce udávána v hodnotě 30 litrů na 100 ujetých kilometrů. Tento údaj je ovšem pro tak bohatého člověka, kterým Hamilton bezesporu je, zcela irelevantní. To co je naopak velmi relevantní je neuvěřitelné množství zábavy, která vám tato šestikolka nabídne v terénu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.