První SUV od britské značky Bentley už prozradilo svou definitivní podobu, ačkoliv se tak stalo díky úniku fotek zmenšeniny modelu.
Vůz s názvem Bentayga nabídne typické designové prvky současných vozidel Bentley a tak si jej na ulici rozhodně nespletete s konkurencí. Na internet navíc uniklo hned několik fotografií zmenšeného modelu Bentayga, které je v měřítku 1/18. Jedná se o model pro sběratele a díky němu se vlastně již dnes ví, co máme od britského SUV očekávat.
Prakticky se dá říct, že Bentayga je hodně podobná sedanu Flying Spur, za čež může hlavně přední maska s většími kulatými světlomety. Ve srovnání s dříve představeným konceptem EXP 9 F je vůz mnohem elegantnější a umírněnější. Bentley Bentayga dostane pod kapotu zážehový čtyřlitrový osmiválec a taktéž dvakrát přeplňovaný šestilitrový dvanáctiválec do W. Ten nabídne výkon přes 400 kW a později očekávejme i plug-in hybridní verzi, která má na elektřinu ujet až 48 kilometrů.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?