Společnost Forgiato se zabývá výrobou luxusních kol. Svou představu o tom, jak mají vypadat pořádná kola nám prezentuje na zlatém Infiniti FX.
Ve světě supersportovních či luxusních automobilů, se dost často setkáváme s koly o průměru 20“. Ty velice často vyvolávají vlny odporu. Mnozí lidé totiž zastávají názor, že pneumatika na 20“ kolech, spíše působí jako černá barva na samotném ráfku.Jenže firma Forgiato, která se zabývá právě výrobou luxusních kol, má na tuto problematiku zcela odlišný názor. Ten si můžeme prohlédnut na následujících fotografiích.
Forgiato si řeklo, že 20“ palců zkrátka není dost, a tak zlaté Infiniti FX obuly rovnou do kol s průměrem 32“. Fakt, že vůz s takovým obutím dokáže přitáhnout obrovské množství pozornosti, je nesporný. O dalších výhodách takových kol si ale nejsem zcela jistý. Jaký je Váš názor na velikost kol? Jste zastánce klasiky v podobě 17“ nebo 16“? Upřednostňujete něco výraznějšího?
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?