Druhá generace modelu Škoda Roomster je již definitivně potvrzena ale až dnes tady máme celkem věrohodnou podobu, jak by vůz mohl vypadat.
Sourozenec nově představené generace německého Volkswagenu Caddy bude vypadat velmi podobně a čekejme jen odlišnou mřížku chladiče a samozřejmě reflektory. Přední část by pak mohla vypadat nějak podobně, jako je tomu na příloženém snímky od designéra X-Tomi Design.
Asi nebude žádné překvapení, když se pod kapotou příštího Roomstera objeví pohonné jednotky převzaté od VW Caddy. Očekávat proto můžeme tříválcový motor 1,0 TSI s výkonem 102 PS koní, 1,2-litrový TSI o výkonu 84 koní a také 1,4 TSI s výkonem 125 koní. Z naftové nabídky se objeví paleta motorů s výkonem v rozmezí 75 až 150 koní.
Škoda Auto pravděpodobně představí druhou generaci Roomstera v následujících měsících, pravděpodobně už na výstavě Frankfurt Motor Show v polovině září, takže do té doby se zcela jistě dočkáme dalšího úniku informací.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?