Pokud jste fanouškem designově výstředního Audi A7, možná budete zklamani z nové zprávy, která hovoří o podrobnostech u nové generace.
S novou zprávou totiž přišel magazín Car & Driver, který tvrdí, že stylový vůz čtyřmi kruhy dostane "jiný zadek". Druhá generace A7ky přijde sicea až za pár let, ale jak se dnes ukazuje, spousta potenciálních kupujících údajně měla problém s unikátní zadní části vozu.
Zatím se o A7 příští generace ví jen minimum informací, ale očekává se, že vůz půjde po stránce designu ve stylu, který odhalil dříve představený koncept Prologue. Jisté je i to, že Audi postaví novou A7 na platformě MLB Evo a dodá pod její kapotou podobné motory jako do nové Q7.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.