Pokud jste fanouškem designově výstředního Audi A7, možná budete zklamani z nové zprávy, která hovoří o podrobnostech u nové generace.
S novou zprávou totiž přišel magazín Car & Driver, který tvrdí, že stylový vůz čtyřmi kruhy dostane "jiný zadek". Druhá generace A7ky přijde sicea až za pár let, ale jak se dnes ukazuje, spousta potenciálních kupujících údajně měla problém s unikátní zadní části vozu.
Zatím se o A7 příští generace ví jen minimum informací, ale očekává se, že vůz půjde po stránce designu ve stylu, který odhalil dříve představený koncept Prologue. Jisté je i to, že Audi postaví novou A7 na platformě MLB Evo a dodá pod její kapotou podobné motory jako do nové Q7.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?