Máme exkluzivní fotky. Škodovka pokračuje v testování záhadného prototypu.
Sága testování pokračuje. Stejný prototyp, který byl zastižen na Nürburgringu se nyní prohání v Alpách, tentokrát s maskováním.
Tento krok nás má trochu zmást, ale stále je i pod maskováním maska Yetiho. To ostatně dosvědčují i světlomety a tvary pod krycí páskou.
Všichni automaticky pracují s verzí, že se jedná „pouze“ o testovací mulu pro nové velké SUV označované Snowman. Ve hře je ale také možnost, že se testuje prodloužená verze Yetiho, která by nejdříve zamířila do Číny a možná by se posléze dostala i k nám do Evropy.
Zda je to skutečně jen testovací mula pro techniku Snowmanu, nebo prodloužená verze Yetiho, která zamíří do Číny, to nevíme. Která verze je podle vás pravděpodobnější?
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.