Současný boj o rychlé sedany a hatchbacky je nelítostný a ani ikona v podobě WRX STI to nemá zas tak lehké, jak by se mohlo zdát.
Konkurence neustále posiluje a dříve vše likvidující Impreza WRX STI už dnes není ani náhodou tím, čeho by se konkurence musela tolik bát. V záplavě ostrých modelů z německého a španělského trhu se tak Subaru snaží najít cestu, jak být ještě lepší.
A právě jedním z řešení by mohla být přiostřená verze současného WRX STI, které se koncem týdne prohánělo po Severní smyčce Nürburgringu. Zajímavostí je velké zadní křídlo, které rozhodně nepatří ke standardu současné nabídky, máme tak očekávat nějakou odlehčenou nebo výkonnější verzi?
Na tuto otázku tak trochu odpovídá přiložené video, které ukazuje kanárkově žluté provedení. Zvukově zní vůz totožně, ale sám výrobce neřekl, o co se vlastně jedná. Možnou variantou může být verze Type RA, kterou jsme mohli vidět i u předchozí generace, ale to jsou jen čisté spekulace.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.