BMW Z4 pro rok 2016 jen s jednou změnou. Není to málo
Pro nový modelový rok, se obvykle provede několik změn. Úprava motorů, doplnění výbavy, nové barvy či designové prvky, opraví se některé nedostatky, jednoduše se daný model vylepší a trochu vyšperkuje. Aby byl lepší, bylo o čem psát v tiskovkách a na co lákat nové či stávající zákazníky.
BMW to dělá stejně. Jen nyní v případě BMW Z4, tedy sportovního roadstera, tomu je trochu jinak. Pro nový modelový rok 2016 přibyla jen jedna jediná změna. A to nová barva. Konkrétně modrá metalíza s názvem Estoril Blue.
Co naplat, že jí známe z ostatních modelů BMW a není vlastně žádnou novinkou. Zřejmě to pro Z4 stačí a to i navzdory tomu, že už je na trhu v současné podobě hodně dlouho a čeká na svého nástupce, jako na smilování...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?