BMW Z4 pro rok 2016 jen s jednou změnou. Není to málo
Pro nový modelový rok, se obvykle provede několik změn. Úprava motorů, doplnění výbavy, nové barvy či designové prvky, opraví se některé nedostatky, jednoduše se daný model vylepší a trochu vyšperkuje. Aby byl lepší, bylo o čem psát v tiskovkách a na co lákat nové či stávající zákazníky.
BMW to dělá stejně. Jen nyní v případě BMW Z4, tedy sportovního roadstera, tomu je trochu jinak. Pro nový modelový rok 2016 přibyla jen jedna jediná změna. A to nová barva. Konkrétně modrá metalíza s názvem Estoril Blue.
Co naplat, že jí známe z ostatních modelů BMW a není vlastně žádnou novinkou. Zřejmě to pro Z4 stačí a to i navzdory tomu, že už je na trhu v současné podobě hodně dlouho a čeká na svého nástupce, jako na smilování...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?