Internetový portál Amazon pomohl změnit způsob, jakým se dají nakupovat automobily značky BMW.
V Japonsku totiž nově spustil možnost, zakoupit si skrze kliknutí na tlačítko nejnovější BMW i3. Na stránkách Amazon.co.jp si zákazníci mohou objednat mode i3, ačkoliv je zatím výběr hodně omezený. Kupující si totiž prozatím může vybrat pouze mezi pěti letým nájmem a z nebo z několika úvěrových programů.
Dále je nabídce jen šest barev exteriéru, za to příplatky opět nechybí. Případný zájemce si tak může dokoupit LED světlomety, větší litá kola a další doplňky. BMW toho zatím k nové obchodní strategii moc neřeklo, v postatě jen poznamenalo, její chce poskytovat nové služby zaměřené na zvyšování jejich spokojenosti zákazníků.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?