Britská společnost Quicksilver Exhaust Systems vyvinula nový výfukový systém pro super výkonné Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse.
Údajně se přitom jedná o nejdražší výfuk na světě, protože je vyrobený výhradně z titanu. S toutou výfukovou soustavou má Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse nabízet brutální soundtrack. Společnost také zmiňuje, že jim nečinilo žádný problém vytvořit vlastní výfukový systém speciálně pro tento model.
S instalací výfukového systému se leckdy navýší i výkon motoru. Technické údaje však zatím nebyly specifikovány. I kdyby k navýšení nedošlo, vlastně to vůbec nevadí, protože masivní motor W16 o objemu 8,0-litru se čtyřmi motory nabízí neuvěřitelných 1200 koní a točivý moment 1500 Nm.
Díky tomu dovede Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse odsprintovat z 0 na 100 km / h za 2.6 sekundy a jeho maximálka činí 410 km / h. Tyto údaje ho navíc činí nejrychlejším produkčním roadsterem všech dob.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.