Britská společnost Quicksilver Exhaust Systems vyvinula nový výfukový systém pro super výkonné Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse.
Údajně se přitom jedná o nejdražší výfuk na světě, protože je vyrobený výhradně z titanu. S toutou výfukovou soustavou má Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse nabízet brutální soundtrack. Společnost také zmiňuje, že jim nečinilo žádný problém vytvořit vlastní výfukový systém speciálně pro tento model.
S instalací výfukového systému se leckdy navýší i výkon motoru. Technické údaje však zatím nebyly specifikovány. I kdyby k navýšení nedošlo, vlastně to vůbec nevadí, protože masivní motor W16 o objemu 8,0-litru se čtyřmi motory nabízí neuvěřitelných 1200 koní a točivý moment 1500 Nm.
Díky tomu dovede Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse odsprintovat z 0 na 100 km / h za 2.6 sekundy a jeho maximálka činí 410 km / h. Tyto údaje ho navíc činí nejrychlejším produkčním roadsterem všech dob.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?