Na světě je další trailer sedmého pokračování série Rychle a Zběsile. V něm můžeme vidět zase o kousek víc toho, o co v novém dílu půjde a také celou řadu sportovních vozů.
Sedmý díl vstoupí do světových kin letos třetího dubna a ve filmu se objeví všichni "staří" známí herci. Chybět nebude ani již zesnulý Paul Walker, který zemřel minulý rok během tragické nehody v Porsche Carrera GT. Koho zajímá seznam aut, která se objeví ve filmu, za zmínku stojí kupříkladu nové Subaru WRX STI, Dodge Challenger, Audi R8, Ferrari 458 Italia nebo Bugatti Veyron.
Další pokračování filmové série se točilo například v Los Angeles, Abú Dhabí nebo Tokiu. Nikdo také neví, zda je tohle poslední díl a nebo se časem dočkáme i dalších pokračování, již dřívější spekulace totiž říkají, že se možná dočkáme dalších třech dílů, samozřejmě už bez Paula Walkera.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.