Na světě je další trailer sedmého pokračování série Rychle a Zběsile. V něm můžeme vidět zase o kousek víc toho, o co v novém dílu půjde a také celou řadu sportovních vozů.
Sedmý díl vstoupí do světových kin letos třetího dubna a ve filmu se objeví všichni "staří" známí herci. Chybět nebude ani již zesnulý Paul Walker, který zemřel minulý rok během tragické nehody v Porsche Carrera GT. Koho zajímá seznam aut, která se objeví ve filmu, za zmínku stojí kupříkladu nové Subaru WRX STI, Dodge Challenger, Audi R8, Ferrari 458 Italia nebo Bugatti Veyron.
Další pokračování filmové série se točilo například v Los Angeles, Abú Dhabí nebo Tokiu. Nikdo také neví, zda je tohle poslední díl a nebo se časem dočkáme i dalších pokračování, již dřívější spekulace totiž říkají, že se možná dočkáme dalších třech dílů, samozřejmě už bez Paula Walkera.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.