Odmítli by jste jízdu v novém Lexusu RC? My taky ne, ale japonští novináři na to mají jiný názor...
Představní vozu na autosalonech většinou následuje představení novinářů. Pro tuto příležitost automobilky pořádají rozmanité akce, kde se novináři blíže s danými automobily seznamují. V Japonsku zřejmě mají novináři na práci něco jiného, než se seznamovat se sporťáky od domácí automobilky.
Když si Lexus připravil pro své novináře v Japonsku akci k příležitosti představení vozu a pozvalo na ní novináře, setkalo se s nevídaným nezájmem, který byl tak velký, že pro malou účast celou akci zrušila.
A tak se Japonští novináři nesvezli s novým RC, které má pod kapotou i vidlicový šestiválec o obejemu 3,5 litru a výkonu 228 kW (310 koní) a nebo ohromný pětilitrový osmiválec o výkonu 343 kW (468 koní).
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?