Odmítli by jste jízdu v novém Lexusu RC? My taky ne, ale japonští novináři na to mají jiný názor...
Představní vozu na autosalonech většinou následuje představení novinářů. Pro tuto příležitost automobilky pořádají rozmanité akce, kde se novináři blíže s danými automobily seznamují. V Japonsku zřejmě mají novináři na práci něco jiného, než se seznamovat se sporťáky od domácí automobilky.
Když si Lexus připravil pro své novináře v Japonsku akci k příležitosti představení vozu a pozvalo na ní novináře, setkalo se s nevídaným nezájmem, který byl tak velký, že pro malou účast celou akci zrušila.
A tak se Japonští novináři nesvezli s novým RC, které má pod kapotou i vidlicový šestiválec o obejemu 3,5 litru a výkonu 228 kW (310 koní) a nebo ohromný pětilitrový osmiválec o výkonu 343 kW (468 koní).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?