Horké novinky ohledně chystaného nástupce legendárních limuzín Maybach odhalují i termín oficiální premiéry.
Jeden nejmenovaný manažer z Mercedesu prozradil, že nový, „extra“ dlouhý S-Class, si odbude svou premiéru ještě letos. Konkrétně příští měsíc v Los Angeles na Auto Show. Tam by měl zazářit jako nejdůležitější novinka od Mercedesu pro tamní autosalon.
V současné době je S-Class nabízen v krátkém a dlouhém rozvoru. Krátký má rozvor 3035 mm (délka 5116 mm), prodloužená verze nabízí rozvor dlouhý 3165 mm (délka 5246 mm). A verze „Maybach“, kterou uvidíme už za měsíc bude mít minimálně 5500 mm na délku. To znamená, že bude o celých 254 mm delší. Další informace se týká budoucnosti modelů Mercedes. Od šéfa světového designu Mercedesu jsme se dozvěděli, že bude Mercedes zavádět značku Maybach, bude fungovat jako AMG, tedy půjde jen o odnož respektive další divizi značky. Můžeme tak očekávat, že dorazí i třeba takový GL Maybach, nebo S-Class Coupe Maybach.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.