Koncern PSA má větší ambice v oblasti sportovně laděných modelů, než si myslíte.
Peugeot zřejmě neplánuje další pokračování modelu RCZ. To však neznamená, že koncern PSA přestane se sportovními modely, spíše naopak.
V rozhovoru pro Auto Express řekl předseda PSA, Carlos Tavares: „Naše značky potřebují sportovní vozy. Chceme vyvíjet sportovní deriváty stávajících modelů, ale s vývojem jen sportovních modelů nepočítáme.“
Tím naznačil, že chtějí pokračovat v tom, co začali nyní. Tedy vývoj sportovních verzí stávajících modelů jako například nedávno uvedený Peugeot 308 GT, nebo dobře známý 208 GTi. Na druhou stranu, modely typu RCZ se vyvíjet dále nebude, koncern zřejmě nevidí budoucnost v těchto „jednoúčelových“ modelech.
Zdroj: Auto Express
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?