Koncern PSA má větší ambice v oblasti sportovně laděných modelů, než si myslíte.
Peugeot zřejmě neplánuje další pokračování modelu RCZ. To však neznamená, že koncern PSA přestane se sportovními modely, spíše naopak.
V rozhovoru pro Auto Express řekl předseda PSA, Carlos Tavares: „Naše značky potřebují sportovní vozy. Chceme vyvíjet sportovní deriváty stávajících modelů, ale s vývojem jen sportovních modelů nepočítáme.“
Tím naznačil, že chtějí pokračovat v tom, co začali nyní. Tedy vývoj sportovních verzí stávajících modelů jako například nedávno uvedený Peugeot 308 GT, nebo dobře známý 208 GTi. Na druhou stranu, modely typu RCZ se vyvíjet dále nebude, koncern zřejmě nevidí budoucnost v těchto „jednoúčelových“ modelech.
Zdroj: Auto Express
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?