Švýcarsko je známé díky tomu, že tam má mnoho milionářů zavedená svá tučná bankovní konta a nebo také tím, že Švýcarská čokoláda patří mezi opravdové speciality.
Už málo kdo z vás ale ví, že už zde probíhá experiment s tzv. Drive Sex Thru, kde jsou na speciální ploše s dřevěnými garážemi nabízeny sexuální služby přímo projíždějícím řidičům. Projekt byl představen loni v Curychu a zahrnuje dřevěné "krabice", ve kterých zákazníkům nabídnou sexuální služby zde přítomné prostitutky.
Je to asi stejně snadné, jako si zajet do McDonalda pro svůj Big Mac. V průměru 15 prostitutek zde pracuje každou noc a každý zájemce o sexuální praktiku může se svým vozem zajet do dřevené "boudy"a následný děj už asi nemusíme popisovat. Zatímco myšlenka Drive Sex Thru zní pro mnoho částí světa šíleně, samotné Švýcarsko říká, že nová regulace pouliční prostituce dosáhla svých cílů ochrany obyvatelstva.
Bohužel, ne všichni jsou z tohoto nápadu úplně šťastní, některé prostitutky si stěžují, že jsou příliš daleko od barů a nočních klubů a jejich výdělky jsou nižší.
Zdroj: theguardian přes cars.aol
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.