Švýcarsko je známé díky tomu, že tam má mnoho milionářů zavedená svá tučná bankovní konta a nebo také tím, že Švýcarská čokoláda patří mezi opravdové speciality.
Už málo kdo z vás ale ví, že už zde probíhá experiment s tzv. Drive Sex Thru, kde jsou na speciální ploše s dřevěnými garážemi nabízeny sexuální služby přímo projíždějícím řidičům. Projekt byl představen loni v Curychu a zahrnuje dřevěné "krabice", ve kterých zákazníkům nabídnou sexuální služby zde přítomné prostitutky.
Je to asi stejně snadné, jako si zajet do McDonalda pro svůj Big Mac. V průměru 15 prostitutek zde pracuje každou noc a každý zájemce o sexuální praktiku může se svým vozem zajet do dřevené "boudy"a následný děj už asi nemusíme popisovat. Zatímco myšlenka Drive Sex Thru zní pro mnoho částí světa šíleně, samotné Švýcarsko říká, že nová regulace pouliční prostituce dosáhla svých cílů ochrany obyvatelstva.
Bohužel, ne všichni jsou z tohoto nápadu úplně šťastní, některé prostitutky si stěžují, že jsou příliš daleko od barů a nočních klubů a jejich výdělky jsou nižší.
Zdroj: theguardian přes cars.aol
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.