Patříte k těm řidičům, kteří každý rok najedou obrovské množství kilometrů ve vozidle a jsou na to tak trochu hrdí? Pak vám zde představím člověka, na kterého zcela jistě nemáte.
Podle magazínu Auto, Motor und Sport lichtenštejnský podnikatel Josef Weikinger najezdil za posledních pět let se svým luxusem nabitým Maybachem 62 rovný jeden milion kilometrů. Prodloužený Maybach 62 zakoupil v roce 2004 za děsivých 450 tisíc euro, a jelikož se jedná o úspěšného obchodníka se solárními panely, své cesty po Evropě většinou trávil právě ve společnosti tohoto Maybacha.
Pod kapotou vozu Maybach 62 pracuje motor o objemu 5,5 litru V12, který ale při nájezdu 600 tisíc km prošel generální výměnou. Za tu dobu bylo také nutné vyměnit kompletně převodovku a řešit nespočet problémů s elektroinstalací.
Když přišel čas na výměnu vozu, v srpnu 2013 si chtěl Josef Weikinger koupit další Maybach, ale značka již v té době přestala existovat, takže se rozhodl pro koupi vozu BMW 760Li, který mu slouží dodnes.
zdroj: Auto, Motor und SportMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.