Patříte k těm řidičům, kteří každý rok najedou obrovské množství kilometrů ve vozidle a jsou na to tak trochu hrdí? Pak vám zde představím člověka, na kterého zcela jistě nemáte.
Podle magazínu Auto, Motor und Sport lichtenštejnský podnikatel Josef Weikinger najezdil za posledních pět let se svým luxusem nabitým Maybachem 62 rovný jeden milion kilometrů. Prodloužený Maybach 62 zakoupil v roce 2004 za děsivých 450 tisíc euro, a jelikož se jedná o úspěšného obchodníka se solárními panely, své cesty po Evropě většinou trávil právě ve společnosti tohoto Maybacha.
Pod kapotou vozu Maybach 62 pracuje motor o objemu 5,5 litru V12, který ale při nájezdu 600 tisíc km prošel generální výměnou. Za tu dobu bylo také nutné vyměnit kompletně převodovku a řešit nespočet problémů s elektroinstalací.
Když přišel čas na výměnu vozu, v srpnu 2013 si chtěl Josef Weikinger koupit další Maybach, ale značka již v té době přestala existovat, takže se rozhodl pro koupi vozu BMW 760Li, který mu slouží dodnes.
zdroj: Auto, Motor und SportNejvětším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?