Jeden z nejhezčích maratonů světa již za dva týdny, 12.5.2013. Užijte si hezký víkend, podpořte dobrou věc
Již za dva týdny, 12.5.2013, se koná jeden z nejhezčích běžeckých závodů na světě - Volkswagen Maraton 2013. Nejen milovníci běžeckých disciplín a sportovci, si přijdou na své a budou mít tak možnost, užít si dalšího krásného volného dne probouzejícího se jara 2013.
Účast na podniku slibuje nezapomenutelné zážitky. Více než čtyřiceti dvou kilometrová trať centrem historické Prahy, nabídne všem registrovaným účastníkům kromě zajímavých momentů a vzpomínek, pamětní medaile, občerstvení každých pět kilometrů, pamětní diplomy, masáže před i po podniku, kvalitní hudbu, řinoucí se z 20 pódií, postavených podél tratě v rámci Maraton Music Festivalu plus mnoho dalšího.
Přítomnost potvrdili světově známí atleti jako Albert Kiplagat Matebor. Keňský 32letý závodník , vítěz loňského maratonu ve Frankfurtu, jeho krajan Mariko Kiplagat Kipchumba nebo Lydii Cheromei, opět z Keňi. Traťový rekord činí 2:05:39 a v přítomnosti hvězd se počítá s jeho překonáním.
Stačí se zaregistrovat. Jediná povinnost, která je s během spojená. Volit můžete mezi jednotlivci, štafetami a dalšími. Start i cíl byl pořadateli umístěn na Staroměstském náměstí, přítomni musíte být v 7:00, ku běhu vás uvede výstřel v 9:00. Hlavním partnerem je automobilka Volkswagen, mediálními pak Česká televize a televize Óčko.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?