Francouzská automobilka Renault uvedla nový Twizy Renault Sport F1 Concept Car. Co si pod dlouhým označením představit? Nic jiného než elektromobil, dosahující vražedné rychlosti
Začalo to modelem Espace F1. Ano. 820 koňských sil, uschovaných v bláznivém voze francouzské automobilky. Stále ještě poctivý véčkový desetiválec. Koncept, představený na autosaloně v Paříži.
Návaznost tvoří unikátní Twizy Renault Sport F1 Concept Car. Malé vozítko s elektropohonem, jehož sedmnáct koní navýšila technologie KERS, užívaná, světe div se, ve vozech F1.
Výsledkem je maximální zrychlení z 0 na 100 km/hod za 6 vteřin. Bez úprav karoserie by to však nešlo. Původní konstrukci a provedení doplnily spoilery a difuzor. Facku uštědří použitá kola, uvnitř pak ryze závodní volant.
Do nejmenších detailů propracovaný koncept tvarem osloví a nadchne, zbylé parametry však poděsí i starší chlapce. Představte si 97 k, působících po dobu 13 vteřin. Zkušební jezdci mají vskutku nebezpečnou práci.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.