Nové logo Škoda dostanú aj modely Roomster a Fabia. My vám prinášame fotografie novej generácie volantov, radiacich pák a označení motorov pre tieto modely.
Česká Škoda pred pár dňami informovala, že čoskoro uvedie nové logo značky aj na modely Fabia a Roomster. Tieto modely sú jednými z posledných v ponuke automobilky, ktoré schádzajú z výrobných liniek so starším farebným čierno-zeleným logom značky.
Prvým modelom, ktorý prišiel s novým strieborným logom značky Škoda, bolo mestské Citigo. Nasledoval ho rodinný Rapid, tretím modelom sa stala tretia generácia modelu Octavia. Výmena loga tak v ďalšej línii čaká na Fabiu a Roomster, modely Superb a Yeti dostanú inovovaný znak automobilky v tomto, resp. v budúcom roku spolu s faceliftom.
Zastavme sa pri modeloch Fabia a Roomster. Táto dvojica zrejme do konca svojej generačnej púte už zrejme neprejde výraznejšou dizajnovou zmenou, preto automobilka informovala, že nové logo uvidíme na týchto modeloch už čoskoro. Nové logo škodovky však nie je pre Fabiu a Roomster jedinou zmenou.
Generačná obmena sa týka aj nových druhov volantov, radiacich pák a označení modelového radu a motorizácie, ktorých fotografie vám prinášame v galérii. Sú roztriedené podľa stupňov výbavy.
Novú generáciu volantov a radiacich pák z časti ukázal nový Rapid, zmenou však prešli aj klasické plakety TDI, TSI alebo HTP, ktoré prídu s novým typom písma. Modely Fabia a Roomster taktiež po prvý krát ponesú aj písomné označenie Škoda.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?