Nové logo Škoda dostanú aj modely Roomster a Fabia. My vám prinášame fotografie novej generácie volantov, radiacich pák a označení motorov pre tieto modely.
Česká Škoda pred pár dňami informovala, že čoskoro uvedie nové logo značky aj na modely Fabia a Roomster. Tieto modely sú jednými z posledných v ponuke automobilky, ktoré schádzajú z výrobných liniek so starším farebným čierno-zeleným logom značky.
Prvým modelom, ktorý prišiel s novým strieborným logom značky Škoda, bolo mestské Citigo. Nasledoval ho rodinný Rapid, tretím modelom sa stala tretia generácia modelu Octavia. Výmena loga tak v ďalšej línii čaká na Fabiu a Roomster, modely Superb a Yeti dostanú inovovaný znak automobilky v tomto, resp. v budúcom roku spolu s faceliftom.
Zastavme sa pri modeloch Fabia a Roomster. Táto dvojica zrejme do konca svojej generačnej púte už zrejme neprejde výraznejšou dizajnovou zmenou, preto automobilka informovala, že nové logo uvidíme na týchto modeloch už čoskoro. Nové logo škodovky však nie je pre Fabiu a Roomster jedinou zmenou.
Generačná obmena sa týka aj nových druhov volantov, radiacich pák a označení modelového radu a motorizácie, ktorých fotografie vám prinášame v galérii. Sú roztriedené podľa stupňov výbavy.
Novú generáciu volantov a radiacich pák z časti ukázal nový Rapid, zmenou však prešli aj klasické plakety TDI, TSI alebo HTP, ktoré prídu s novým typom písma. Modely Fabia a Roomster taktiež po prvý krát ponesú aj písomné označenie Škoda.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?