Nové logo Škoda dostanú aj modely Roomster a Fabia. My vám prinášame fotografie novej generácie volantov, radiacich pák a označení motorov pre tieto modely.
Česká Škoda pred pár dňami informovala, že čoskoro uvedie nové logo značky aj na modely Fabia a Roomster. Tieto modely sú jednými z posledných v ponuke automobilky, ktoré schádzajú z výrobných liniek so starším farebným čierno-zeleným logom značky.
Prvým modelom, ktorý prišiel s novým strieborným logom značky Škoda, bolo mestské Citigo. Nasledoval ho rodinný Rapid, tretím modelom sa stala tretia generácia modelu Octavia. Výmena loga tak v ďalšej línii čaká na Fabiu a Roomster, modely Superb a Yeti dostanú inovovaný znak automobilky v tomto, resp. v budúcom roku spolu s faceliftom.
Zastavme sa pri modeloch Fabia a Roomster. Táto dvojica zrejme do konca svojej generačnej púte už zrejme neprejde výraznejšou dizajnovou zmenou, preto automobilka informovala, že nové logo uvidíme na týchto modeloch už čoskoro. Nové logo škodovky však nie je pre Fabiu a Roomster jedinou zmenou.
Generačná obmena sa týka aj nových druhov volantov, radiacich pák a označení modelového radu a motorizácie, ktorých fotografie vám prinášame v galérii. Sú roztriedené podľa stupňov výbavy.
Novú generáciu volantov a radiacich pák z časti ukázal nový Rapid, zmenou však prešli aj klasické plakety TDI, TSI alebo HTP, ktoré prídu s novým typom písma. Modely Fabia a Roomster taktiež po prvý krát ponesú aj písomné označenie Škoda.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?