Ford se svým Mondeem míří vysoko. Nasazuje proto velmi zajímavou výbavu, kterou bude moci závidět kdejaký konkurent.
Ford Mondeo se má stát úspěšným globálním vozem a k tomu mu má dopomoci poměrně zajímavá výbava, kterou předčí řadu konkurentů. Co tedy v ceníku uvidíme?
O zábavu se postará multimediální rozhraní Ford SYNC. K dispozici bude osmipalcová obrazovka, avšak o obsluhu se postará systém hlasového ovládání, díky kterému by řidič neměl mít potřebu spustit ruce z volantu. Očekáváme však, že s českou mutací může být trochu problém.
Komfortu při parkování prospěje systém samočinného parkování. Ten umí zajet nejen do podélného místa, ale nové i do kolmého.
V zimě jistě potěší vyhřívaný volant, který je navíc elektricky nastavitelný. Vyhřívání volantu na rozdíl od sedadel stále není příliš běžné. Když už jsme u sedadel, nelze nezmínit také masážní funkci, kterou bude možné do sedačky získat.
Vzhledem k segmentu je zajímavé také použití plně diodových předních světel s adaptivními funkcemi.
Více jsme o novém Mondeu uváděli zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.