Ford se svým Mondeem míří vysoko. Nasazuje proto velmi zajímavou výbavu, kterou bude moci závidět kdejaký konkurent.
Ford Mondeo se má stát úspěšným globálním vozem a k tomu mu má dopomoci poměrně zajímavá výbava, kterou předčí řadu konkurentů. Co tedy v ceníku uvidíme?
O zábavu se postará multimediální rozhraní Ford SYNC. K dispozici bude osmipalcová obrazovka, avšak o obsluhu se postará systém hlasového ovládání, díky kterému by řidič neměl mít potřebu spustit ruce z volantu. Očekáváme však, že s českou mutací může být trochu problém.
Komfortu při parkování prospěje systém samočinného parkování. Ten umí zajet nejen do podélného místa, ale nové i do kolmého.
V zimě jistě potěší vyhřívaný volant, který je navíc elektricky nastavitelný. Vyhřívání volantu na rozdíl od sedadel stále není příliš běžné. Když už jsme u sedadel, nelze nezmínit také masážní funkci, kterou bude možné do sedačky získat.
Vzhledem k segmentu je zajímavé také použití plně diodových předních světel s adaptivními funkcemi.
Více jsme o novém Mondeu uváděli zde.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?