Ladičská společnost Xenatec měla velké plány s malosériovou výrobou kupé odvozených od Maybachu. Projekt se však nepodařilo dotáhnout do finální fáze a firma zkrachovala.
Značka Maybach, kterou Mercedes Benz před několika lety oživil, aby mu pomohla v souboji s Rolls-Roycem a Bentleyem, je pravděpodobně zakletá. Sedany 57 a 62 se prodávají jen velmi špatně a na čísla úhlavních britských rivalů ani zdaleka nemají.
Když jednou Maybach vyrobil něco, na co se sbíhaly sliny snad celému světu, koupil jediný kousek kupec, neschopný za něj vysokou cenu zaplatit. Mluvím teď samozřejmě o speciálu se jménem Exelero.
Není tomu tak dlouho, co společnost Xenatec začala s posvěcením firmy přetvářet karoserie luxusních sedanů na neméně luxusní kupé s jistou dávkou sex-appealu
Ani Xenatec však neopustila smůla, která na Maybachu ulpívá. Poté, co se ji podařilo prodat osm vozů a další tři rozpracovat, vyhlásila krach a to neznamená nic jiného, než že zajímavý projekt půjde k ledu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?