Ladičská společnost Xenatec měla velké plány s malosériovou výrobou kupé odvozených od Maybachu. Projekt se však nepodařilo dotáhnout do finální fáze a firma zkrachovala.
Značka Maybach, kterou Mercedes Benz před několika lety oživil, aby mu pomohla v souboji s Rolls-Roycem a Bentleyem, je pravděpodobně zakletá. Sedany 57 a 62 se prodávají jen velmi špatně a na čísla úhlavních britských rivalů ani zdaleka nemají.
Když jednou Maybach vyrobil něco, na co se sbíhaly sliny snad celému světu, koupil jediný kousek kupec, neschopný za něj vysokou cenu zaplatit. Mluvím teď samozřejmě o speciálu se jménem Exelero.
Není tomu tak dlouho, co společnost Xenatec začala s posvěcením firmy přetvářet karoserie luxusních sedanů na neméně luxusní kupé s jistou dávkou sex-appealu
Ani Xenatec však neopustila smůla, která na Maybachu ulpívá. Poté, co se ji podařilo prodat osm vozů a další tři rozpracovat, vyhlásila krach a to neznamená nic jiného, než že zajímavý projekt půjde k ledu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.