Pokud máte rádi takováto hardcore vozítka kroťte své prvotní nadšení. Jde totiž o pouhý designový koncept holanďana Sabino Leerentvelda. Žel bohu s tímto konceptem nemá japonský výrobce motocyklů Kawasaki nic společného.
Koncept volně čerpající z X-Bow se přece jen v pár skutečnostech od rakouského předobrazu odlišuje. Prostor pro řidiče není totiž motocyklové nechráněný, ale využívá kopuli chránící řidiče. Nebylo by tedy třeba k pilotáži využívat motocyklovou helmu. Leerentveld počítá s nasazením dvakrát přeplňovaného šestiválcového motoru (X-Bow má čtyřválec z Golfu GTI). ZX-770R by teoreticky nabídla monstrózní výkon 770 koní (X-Bow má koní 300). Designér předpokládá muší váhu vozu 500 kg (KTM váží 790 kg). Měrná hmotnost tedy vychází (teoreticky) na fantastických 1,13 kg/kW. Orientační dynamické parametry uváděny nejsou. Rozměry sporťáku jsou na délku 4,42 m, výška 1,017 m, šířka 2,073 m a rozvor náprav 2,71 m. Pohon se předpokládá na zadní kola.
Koncept je vyveden v pro značku Kawasaki typickém zeleném odstínu. Placka využívá mohutné přední přítlačné křídlo, záď zdobí rozměrný difuzor a citlivě zakomponované křídlo na odtrhové hraně. Pěkným detailem jsou odkrytá ramena přední nápravy typu pushrod. Systémy osvětlení jsou opticky potlačena do nenápadných pásů diod.
No prostě čtyřkolová Kawasaki v takovémto provedení by měla pro spoustu nadšenců své kouzlo. Otázkou je zda-li je na trhu ještě prostor pro podobný automobil, a zda by byl takový projekt rentabilní.