Infiniti opatřilo svůj oblíbený model FX novou tváří, díky které by se měl na trhu udržet dalších pár let.
Inifiniti provedlo na přídi poměrně velkou změnu v designu. Původní tvar trochu nafouklého obdélníku se mění ve více vymodelovaný tvar, původně rovná a ostrá světla se mění v organičtější a dynamičtější tvar.
Uvnitř velkého grilu se nachází zvětšené logo, trochu se šetřilo chromem, maska však i přesto vypadá mohutněji a razantněji než kdy dříve. Inovovaná je i spodní část nárazníku, která ukrývá nové mlhovky v chromovaném rámečku.
Mimo exteriérových změn se mnoha novinek nedočkáme. Z mála jmenujme nové, bílé podsvícení přístrojů a ionizátor vzduchu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?