Nový sedan Lexus GS se pomalu chystá. V Japonsku však údajně nepřipravují jen sedan, ale také další karoserii.
Lexus je ohledně nabídky karoserií velmi konzervativní. U svých modelů nabízí v drtivé většině jen jediný typ karoserie, například odvozený kombík se v nabídce objevuje jen velmi sporadicky, současný model IS je nabídnut i jako kabriolet.
Nová generace modelu GS, kterou prozatím známe jako koncept, by se měla představit také ve sportovnějším kostýmu kupé. Není divu, konkurenční značky podobné vozy mají nebo alespoň připravují, ať už Audi A5, Jaguar XK, BMW 6 či připravovaný Mercedes E-Coupé.
Zatímco sedan GS se nám představí již za pár týdnů, na kupé si budeme muset ještě dva roky počkat.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?