Šest stupňů začíná být málo. Porsche proto chystá sedmistupňový manuál. Dostane ho příští 911.
Nedávno jsme vám přinesli video ukazující, byť jen pod kamufláží, nové Porsche 911. Automobilka nám každopádně ukázala více, než sama chtěla.
Pod zakrytým interiérem se nachází interiér vycházející z tvarů Panamery, ale vykukuje z něj řadící páka. Při detailním zvětšení je jasné, že oproti obvyklé hlavici na ni něco přebývá - sedmý převod.
Ten by měl sloužit jako vysoký převod pro nízké otáčky na dálnici tak, aby vůz mohl plnit stále náročnější emisní standardy. Běžně bude používáno šest kvaltů jako dosud.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?