Dva nejmenší modely 1 a 3 se ukazují se speciální edicí Performance. Ta poukazuje na to, že BMW je oficiálním partnerem her v Londýně.
Olympijské hry v Londýně se blíží a všechny firma se snaží vytěžit z nich, co se dá. BMW je partnerem po motoristické stránce a jak jinak slavit svátky sportovních výkonů než edicí zaměřenou na sportovnost.
Jedná se nicméně jen o designový paket, nenabízí žádné nové funkční zlepšení. Nabídne tak chromované koncovky výfuku, obložení interiéru s vysokým leskem, kožený volant a další detaily. Součástí sady je potom známý M paket, který přináší i nějaká ta funkční vylepšení.
Firma zatím nezveřejnila, bude-li sada v prodeji i mimo Spojené království. Zde je kombinována se slabšími motory, u řady 1 jde o verze 116i, 116d a 118d, sedan řady 3 nabídne verze 318i a 318d.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?