Nová generace sportovně luxusní řady Bentley Continental se představí na autosalonu ve Frankfurtu.
Řada Bentley Continental se zakládá na kupé, které bylo představeno v roce 2003. Od něj byl později odvozen sedan Flying Spur a kabriolet GTC.
Osm let existence je již vhodná doba k tomu, aby se firma poohlédla po nástupci. Kupé tak očekáváme již na podzim, kabriolet by měl přijít rok nato.
Očekává se, že nová generace nabídne oproti té současné zejména levnější základní model s osmiválcovým motorem. Hlavní váhu však samozřejmě i nyní ponese zmodernizovaný dvanáctiválec sestavený do W.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?