Nová generace sportovně luxusní řady Bentley Continental se představí na autosalonu ve Frankfurtu.
Řada Bentley Continental se zakládá na kupé, které bylo představeno v roce 2003. Od něj byl později odvozen sedan Flying Spur a kabriolet GTC.
Osm let existence je již vhodná doba k tomu, aby se firma poohlédla po nástupci. Kupé tak očekáváme již na podzim, kabriolet by měl přijít rok nato.
Očekává se, že nová generace nabídne oproti té současné zejména levnější základní model s osmiválcovým motorem. Hlavní váhu však samozřejmě i nyní ponese zmodernizovaný dvanáctiválec sestavený do W.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.