Hybridný Peugeot 508 ohuruje spotrebou 3,8 l/100 km, ktorou sa môžu pochváliť prevažne mestské vozidlá s maloobjemovými motormi.
Automobilka Peugeot predstavuje novinku, ktorá sa vďaka hybridnému pohonnému ústrojenstvu dokáže pochváliť priemernou spotrebou paliva na úrovni minimalistických 3,8 l/100 km. Na tom by nebolo nič zvláštne, pokiaľ by sa nejednalo o automobil strednej triedy – Peugeot 508 Hybrid4.
Pohon hybridného Peugeotu 508 bude zabezpečený prostredníctvom naftového motora HDi a elektromotora. Hybrid má poháňanú prednú nápravu prostredníctvom robotizovanej prevodovky BMP6. Výkon celého systému dosahuje rovných 200 konských síl (147 kW).
Peugeot 508 Hybrid4 sa dostane do predajní približne o rok, na domácom trhu si naň záujemcovia budú môcť uplatniť bonus pri kúpe hybridného modelu vo výške 2000 Eur.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.