Třístý kousek Bugatti Veyron zná svého majitele. Tím by se měla výrobní série uzavřít. Nicméně, nestane se tak.
Bugatti Veyron má mnoho nej. Byl a ve své supersportovní verzi znovu je nejrychlejším sériovým vozem světa, jde o pravděpodobně nejztrátovější projekt sportovního automobilu, jeho vývoj provázelo snad nejvíce problémů, jaké si lze jen představit. Přesto si ale dílo, jehož design navrhoval Slovák Jozef Kabaň, budeme pamatovat ještě dlouho.
Nyní Bugatti oznámilo, že poslední vůz ze série čítající 300 vozů byl prodán.
Na výrobní linky v továrně se však dozajista prášit nebude. Jde totiž jen o uzavřenu verzi Veyronu. Mimo té však francouzský automobilka vyrábí také otevřenou verzi Grand Sport. Ta má vlastní omezenou sérii na 150 kusů, takže po nějakou dobu ještě bude co vyrábět.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?