Podel serveru AutoExpress se u Hondy na rok 2013 připravuje malý roadster pravděpodobně pod staronovým názvem Beat.
Původní model Beat byl v prodeji v letech 1991 - 1996 a poháněl jej přeplňovaný tříválec o objemu 656 cm3. Nyní vyvíjený model by měl designově vyjít ze studie OSM Concept z roku 2008 (na snímcích). Původně se předpokládalo, že tento zmíněný koncept je předobrazem nové generace sportovními fanoušky opěvované S2000 kterou Honda již poslala k ledu. Původní Beat byl určen pro domácí trh, nová generace by se měla objevit snad i v Evropě.
Prozatím se předpokládá, že Beat bude hnán kupředu benzinovým agregátem objemu 1,3 nebo 1,5 litru. Zajímavostí je, že by měl být vybaven dvouspojkovou převodovkou původem z motocyklu VFR1200 F. Rozhodně je nač se tešit, Honda roadstery umí a takový model momentálně v jeho nabídce není zastoupen.
zdroj: worldcarfans.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.