Podel serveru AutoExpress se u Hondy na rok 2013 připravuje malý roadster pravděpodobně pod staronovým názvem Beat.
Původní model Beat byl v prodeji v letech 1991 - 1996 a poháněl jej přeplňovaný tříválec o objemu 656 cm3. Nyní vyvíjený model by měl designově vyjít ze studie OSM Concept z roku 2008 (na snímcích). Původně se předpokládalo, že tento zmíněný koncept je předobrazem nové generace sportovními fanoušky opěvované S2000 kterou Honda již poslala k ledu. Původní Beat byl určen pro domácí trh, nová generace by se měla objevit snad i v Evropě.
Prozatím se předpokládá, že Beat bude hnán kupředu benzinovým agregátem objemu 1,3 nebo 1,5 litru. Zajímavostí je, že by měl být vybaven dvouspojkovou převodovkou původem z motocyklu VFR1200 F. Rozhodně je nač se tešit, Honda roadstery umí a takový model momentálně v jeho nabídce není zastoupen.
zdroj: worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.