Podel serveru AutoExpress se u Hondy na rok 2013 připravuje malý roadster pravděpodobně pod staronovým názvem Beat.
Původní model Beat byl v prodeji v letech 1991 - 1996 a poháněl jej přeplňovaný tříválec o objemu 656 cm3. Nyní vyvíjený model by měl designově vyjít ze studie OSM Concept z roku 2008 (na snímcích). Původně se předpokládalo, že tento zmíněný koncept je předobrazem nové generace sportovními fanoušky opěvované S2000 kterou Honda již poslala k ledu. Původní Beat byl určen pro domácí trh, nová generace by se měla objevit snad i v Evropě.
Prozatím se předpokládá, že Beat bude hnán kupředu benzinovým agregátem objemu 1,3 nebo 1,5 litru. Zajímavostí je, že by měl být vybaven dvouspojkovou převodovkou původem z motocyklu VFR1200 F. Rozhodně je nač se tešit, Honda roadstery umí a takový model momentálně v jeho nabídce není zastoupen.
zdroj: worldcarfans.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?