Podel serveru AutoExpress se u Hondy na rok 2013 připravuje malý roadster pravděpodobně pod staronovým názvem Beat.
Původní model Beat byl v prodeji v letech 1991 - 1996 a poháněl jej přeplňovaný tříválec o objemu 656 cm3. Nyní vyvíjený model by měl designově vyjít ze studie OSM Concept z roku 2008 (na snímcích). Původně se předpokládalo, že tento zmíněný koncept je předobrazem nové generace sportovními fanoušky opěvované S2000 kterou Honda již poslala k ledu. Původní Beat byl určen pro domácí trh, nová generace by se měla objevit snad i v Evropě.
Prozatím se předpokládá, že Beat bude hnán kupředu benzinovým agregátem objemu 1,3 nebo 1,5 litru. Zajímavostí je, že by měl být vybaven dvouspojkovou převodovkou původem z motocyklu VFR1200 F. Rozhodně je nač se tešit, Honda roadstery umí a takový model momentálně v jeho nabídce není zastoupen.
zdroj: worldcarfans.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?