Britské magazíny spekulují o tom, že BMW hodlá postavit další dvě řady svých vozidel, které doplní řadu.
V současné době má BMW v nabídce modely 1, 3, 5, 6 a 7. Jinak řečeno, chybí nám jen dvě řady, 2 a 4. Podobně jako kupé řady 6, i modely 2 a 4 by měly být sportovními vozy, kupé a kabriolety.
Není to poprvé, už u minulé generace BMW 3 se zvažovalo, že jeho verze kupé bude prodávána jako řada 4. Nestalo se tak, nyní je ale údajně situace jiná.
BMW 2 by se mělo ukázat už v na počátku roku 2013, verze kabriolet má dostat plátěnou střechu a přijít o rok později. Větší BMW 4 má přijít na konci roku 2013 a jeho otevřená verze je naplánovaná na rok 2015. Podobně jako u modelu 6, i u modelu 4 by se měla časem objevit i verze kupé se čtyřmi dveřmi.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?