BMW se nepodařilo utajit snímky modelu M5 až do premiéry, takže je tu máme nyní v celé parádě.
Oficiální informace o BMW M5 stále nepřicházejí, ale alespoň neoficiálních obrázků tu máme požehnaně. Škoda jen, že jejích kvalita není tak vysoká, jak bychom si představovali.
Je patrné, že posun oproti konceptu je minimální a BMW M5 bude opravdu vypadat stejně jako studie v Šanghaji.
Podle neoficiálních informací by nové BMW M5 mělo mít pod kapotou osmiválec o výkonu kolem 550 koní. To by mu mělo stačit k maximální rychlosti 305 km/h a zrychlení z klidu na sto za 4,4 sekundy, během 13 sekund by mělo auto jet 200. To je dost na každé obchodní jednání... K dispozici bude jak sedmistupňová robotizovaná převodovka, tak i šestistupňový manuál.
Oficiální datum premiéry zatím neznáme, ale jasné je, že se tak stane do 23. června. To totiž BMW pořádá prezentační jízdy na Nurburgringu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.