BMW se nepodařilo utajit snímky modelu M5 až do premiéry, takže je tu máme nyní v celé parádě.
Oficiální informace o BMW M5 stále nepřicházejí, ale alespoň neoficiálních obrázků tu máme požehnaně. Škoda jen, že jejích kvalita není tak vysoká, jak bychom si představovali.
Je patrné, že posun oproti konceptu je minimální a BMW M5 bude opravdu vypadat stejně jako studie v Šanghaji.
Podle neoficiálních informací by nové BMW M5 mělo mít pod kapotou osmiválec o výkonu kolem 550 koní. To by mu mělo stačit k maximální rychlosti 305 km/h a zrychlení z klidu na sto za 4,4 sekundy, během 13 sekund by mělo auto jet 200. To je dost na každé obchodní jednání... K dispozici bude jak sedmistupňová robotizovaná převodovka, tak i šestistupňový manuál.
Oficiální datum premiéry zatím neznáme, ale jasné je, že se tak stane do 23. června. To totiž BMW pořádá prezentační jízdy na Nurburgringu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?