Škoda na každoročním setkání na tuningovém srazu Wörthersee představuje, podobně jako loni, nový koncept. Tentokrát jde o skalpovanou Fabii.
Loni mohli návštěvníci každoročního setkání vidět posílené verze Fabie a Octavie RS+, které se podle některých spekulací nakonec přece jenom dostanou do výroby a to docela těsně před ukončením výroby jednotlivých modelů.
Nás ale nyní zajímá roadster odvozený od Fabie. Agresivní styling ukazuje na to, že exteriér není odvozen ani tak ze standardní Fabie, jako spíše ze závodního modelu S2000. Proč ne, na tuningovém srazu se to snese.
I ve verzi roadster si Fabia trochu nepochopitelně zachovala pětici dveří, elegantnější by jistě bylo zadní pár odstranit. Jinak si ale ve Škodě dali na designu záležet.
Škoda ke svému konceptu žádné technické údaje neposkytla. A co se sériové výroby týče, tak na tu si můžeme nechat zajít chuť.
Nejen tento koncept je k vidění na stánku Škody na kultovním srazu. Ukazuje zde mimo jiné i obvyklou, uzavřenou verzi Fabie S2000, speciální verzi Fabie Monte Carlo a další.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?