Škoda na každoročním setkání na tuningovém srazu Wörthersee představuje, podobně jako loni, nový koncept. Tentokrát jde o skalpovanou Fabii.
Loni mohli návštěvníci každoročního setkání vidět posílené verze Fabie a Octavie RS+, které se podle některých spekulací nakonec přece jenom dostanou do výroby a to docela těsně před ukončením výroby jednotlivých modelů.
Nás ale nyní zajímá roadster odvozený od Fabie. Agresivní styling ukazuje na to, že exteriér není odvozen ani tak ze standardní Fabie, jako spíše ze závodního modelu S2000. Proč ne, na tuningovém srazu se to snese.
I ve verzi roadster si Fabia trochu nepochopitelně zachovala pětici dveří, elegantnější by jistě bylo zadní pár odstranit. Jinak si ale ve Škodě dali na designu záležet.
Škoda ke svému konceptu žádné technické údaje neposkytla. A co se sériové výroby týče, tak na tu si můžeme nechat zajít chuť.
Nejen tento koncept je k vidění na stánku Škody na kultovním srazu. Ukazuje zde mimo jiné i obvyklou, uzavřenou verzi Fabie S2000, speciální verzi Fabie Monte Carlo a další.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.