Mercedes by chtěl být sportovnější. Po úspěchu se sporťákem SLS AMG nabídne také jeho zmenšenou verzi.
Podle tradičně dobře informovaného britského tisku se zdá, že Mercedes-Benz opravdu vyvine rivala sportovního Porsche 911. Měl by mít osmiválcový motor umístěný vepředu a pohon zadních kol.
Koncept budoucího auta zatím prošel schvalovacím řízením a nyní putuje do AMG, aby vyvinula veškeré technologie a doladila design podle technických potřeb.
S cenou kolem dvou milionů korun by se zařadil pod SLS AMG, oproti jiným kupé a kabrioletům značky by ale měl nabízet v první řadě sportovnost. Představen bude v obou karoseriích, kupé i kabriolet.
Sériové provedení kupé by mělo být známo do tří let, další dva roky bychom měli čekat na kabriolet.
Na obrázcích je starší představa Mercedesu o sporťáku, koncept F400 z roku 2002
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.