Mercedes by chtěl být sportovnější. Po úspěchu se sporťákem SLS AMG nabídne také jeho zmenšenou verzi.
Podle tradičně dobře informovaného britského tisku se zdá, že Mercedes-Benz opravdu vyvine rivala sportovního Porsche 911. Měl by mít osmiválcový motor umístěný vepředu a pohon zadních kol.
Koncept budoucího auta zatím prošel schvalovacím řízením a nyní putuje do AMG, aby vyvinula veškeré technologie a doladila design podle technických potřeb.
S cenou kolem dvou milionů korun by se zařadil pod SLS AMG, oproti jiným kupé a kabrioletům značky by ale měl nabízet v první řadě sportovnost. Představen bude v obou karoseriích, kupé i kabriolet.
Sériové provedení kupé by mělo být známo do tří let, další dva roky bychom měli čekat na kabriolet.
Na obrázcích je starší představa Mercedesu o sporťáku, koncept F400 z roku 2002
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?