Mercedes by chtěl být sportovnější. Po úspěchu se sporťákem SLS AMG nabídne také jeho zmenšenou verzi.
Podle tradičně dobře informovaného britského tisku se zdá, že Mercedes-Benz opravdu vyvine rivala sportovního Porsche 911. Měl by mít osmiválcový motor umístěný vepředu a pohon zadních kol.
Koncept budoucího auta zatím prošel schvalovacím řízením a nyní putuje do AMG, aby vyvinula veškeré technologie a doladila design podle technických potřeb.
S cenou kolem dvou milionů korun by se zařadil pod SLS AMG, oproti jiným kupé a kabrioletům značky by ale měl nabízet v první řadě sportovnost. Představen bude v obou karoseriích, kupé i kabriolet.
Sériové provedení kupé by mělo být známo do tří let, další dva roky bychom měli čekat na kabriolet.
Na obrázcích je starší představa Mercedesu o sporťáku, koncept F400 z roku 2002
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?