Mercedes by chtěl být sportovnější. Po úspěchu se sporťákem SLS AMG nabídne také jeho zmenšenou verzi.
Podle tradičně dobře informovaného britského tisku se zdá, že Mercedes-Benz opravdu vyvine rivala sportovního Porsche 911. Měl by mít osmiválcový motor umístěný vepředu a pohon zadních kol.
Koncept budoucího auta zatím prošel schvalovacím řízením a nyní putuje do AMG, aby vyvinula veškeré technologie a doladila design podle technických potřeb.
S cenou kolem dvou milionů korun by se zařadil pod SLS AMG, oproti jiným kupé a kabrioletům značky by ale měl nabízet v první řadě sportovnost. Představen bude v obou karoseriích, kupé i kabriolet.
Sériové provedení kupé by mělo být známo do tří let, další dva roky bychom měli čekat na kabriolet.
Na obrázcích je starší představa Mercedesu o sporťáku, koncept F400 z roku 2002
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?