Další trochu kuriózní svolávačka potkala Citroën. Zjistilo se, že u verzí určených pro země, kde se jezdí vlevo, může brzdit i spolujezdec, což rozhodně není normální.
Citroën, podobně jako mnoho dalších automobilek, nabízí své Picasso i ve verzi pro země, kde se jezdí vlevo. Takto se jezdí jen v menšině zemí světa, kromě Velké Británie v Indii, Austrálii, Japonsku a na jihu Afriky. Na všech těchto trzích se navíc Citroën vůbec neprodává, proto při přestavbě přistoupil k jednoduchému řešení.
Část původních komponentů zůstala na pro nás tradičním místě, jen nenapojena na žádné ovládací prvky. Ovšem stále tam je, takže pokud spolujezdec zatlačí na jedno přesné místo v podlaze, aktivuje se brzdový systém.
Trochu nechápu, jak mohla takováto vada utéci během vývoje, nicméně pro Citroën to znamená opravu mnoha kousků C3 Picasso.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?