Limuzína je skvělá věc, ale taky se nehodí na všechno. Mercedes se proto spojil s výrobcem vrtulníků Eurocopter a vytvořili luxusní interiér.
Mercedes je svými luxusními interiéry znám, není proto divu, že právě on se zasadil o zkulturnění prostředí této Eurocoptéry.
Designer Gorden Wagener z italského studia výrobce zpracoval luxusní interiér až pro osmici osob. Celý vnitřek je vzorně variabilní, nabídne tak sezení jak osmi lidem, tak po jednoduché přestavbě třeba i jen čtyřem, ovšem v maximálním komfortu.
Interiér je obložen kůží a kvalitním dřevem, osvětlen příjemným osvícením. Zkrátka jako v Mercedesu.
Vrtulníky Eurocopter od nás známe jako záchranářské a policejní stroje. Mercedes se však rozhodl, že bude nabízet své certifikované interiéry pro různé výrobce různých nejen dopravních prostředků. Co tedy uvidíme dále?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.