Limuzína je skvělá věc, ale taky se nehodí na všechno. Mercedes se proto spojil s výrobcem vrtulníků Eurocopter a vytvořili luxusní interiér.
Mercedes je svými luxusními interiéry znám, není proto divu, že právě on se zasadil o zkulturnění prostředí této Eurocoptéry.
Designer Gorden Wagener z italského studia výrobce zpracoval luxusní interiér až pro osmici osob. Celý vnitřek je vzorně variabilní, nabídne tak sezení jak osmi lidem, tak po jednoduché přestavbě třeba i jen čtyřem, ovšem v maximálním komfortu.
Interiér je obložen kůží a kvalitním dřevem, osvětlen příjemným osvícením. Zkrátka jako v Mercedesu.
Vrtulníky Eurocopter od nás známe jako záchranářské a policejní stroje. Mercedes se však rozhodl, že bude nabízet své certifikované interiéry pro různé výrobce různých nejen dopravních prostředků. Co tedy uvidíme dále?
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.