Limuzína je skvělá věc, ale taky se nehodí na všechno. Mercedes se proto spojil s výrobcem vrtulníků Eurocopter a vytvořili luxusní interiér.
Mercedes je svými luxusními interiéry znám, není proto divu, že právě on se zasadil o zkulturnění prostředí této Eurocoptéry.
Designer Gorden Wagener z italského studia výrobce zpracoval luxusní interiér až pro osmici osob. Celý vnitřek je vzorně variabilní, nabídne tak sezení jak osmi lidem, tak po jednoduché přestavbě třeba i jen čtyřem, ovšem v maximálním komfortu.
Interiér je obložen kůží a kvalitním dřevem, osvětlen příjemným osvícením. Zkrátka jako v Mercedesu.
Vrtulníky Eurocopter od nás známe jako záchranářské a policejní stroje. Mercedes se však rozhodl, že bude nabízet své certifikované interiéry pro různé výrobce různých nejen dopravních prostředků. Co tedy uvidíme dále?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?