BMW ukázalo první "fotku" dvou nových vozů řady 1. Očekávána je již velmi brzy.
Dva vozy zakryté plachtou by měly být součástí nové kampaně nazvané "jeden původ, dva originály," v angličtině možná malinko lépe znějící "one origin, two originals."
Těžko říci, co nám chce BMW naznačit. Zda se mají různé varianty modelu 1 hodně lišit, nebo zda nám bavorská automobilka chce dokázat, jak je tohle auto univerzální. Na to si budeme muset ještě nějakou dobu počkat.
BMW však spustilo kampaň na webu 2originals.com. Tam se pravděpodobně dozvíme o chystané novince nejvíce, navíc zde spustilo také soutěž navazující na reklamní kampaň.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.