BMW ukázalo první "fotku" dvou nových vozů řady 1. Očekávána je již velmi brzy.
Dva vozy zakryté plachtou by měly být součástí nové kampaně nazvané "jeden původ, dva originály," v angličtině možná malinko lépe znějící "one origin, two originals."
Těžko říci, co nám chce BMW naznačit. Zda se mají různé varianty modelu 1 hodně lišit, nebo zda nám bavorská automobilka chce dokázat, jak je tohle auto univerzální. Na to si budeme muset ještě nějakou dobu počkat.
BMW však spustilo kampaň na webu 2originals.com. Tam se pravděpodobně dozvíme o chystané novince nejvíce, navíc zde spustilo také soutěž navazující na reklamní kampaň.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?