Toyota potvrdila oficiální specifikace modelu FT-86, který vyvíjí spolu se Subaru.
Pod kapotou najdeme dvoulitrový, atmosféricky plněný motor. Výkon zatím značka tají, víme ale, že blok je dílem Subaru, Toyota dodala vyspělý systém vstřiků.
Výkon dále poputuje přes převodovku se šesti stupni. Ta bude mít možnost manuálního i automatického řazení. Manuál má nabízet velmi precizní dráhy převodovky, automat bude lákat řazením pádly pod volantem.
Výkon bude dále zasílán na zadní kola, za příplatek bude možné získat samosvorný diferenciál.
Design vozu jsme již viděli na různých studiích, na snímcích je poslední verze od Toyota, FT-86 II.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?