Okruhový speciál nemá s původním Nissanem Leaf mnoho společného, alespoň tedy na pohled. Jeho karoserie je úplně nová a z pětidveřového hatchbacku se stalo kupé. Nově je vyrobena z uhlíkových vláken.
Také pod karoserií nezůstal kámen na kameni. Zatímco Leaf je předokolka s motorem umístěným vepředu a bateriemi vzadu, u sportovního speciálu se nachází baterie i motor uprostřed a poháněna jsou zadní kola. Jde však o stejnou baterii a stejný motor.
To je ale asi největší vadou na kráse tohoto elektrosporťáku. V závodním režimu mu vydrží šťáva na 20 minut a maximální rychlost dosahuje směšných 150 km/h.
Tento vůz je zatím jenom showcar, není to reálný sporťák na konkrétní závody. Nissan však věří, že jednou okruhové soutěže elektrovozů vzniknou a proto chce být připraven. Tak třeba jednou...