Automobilka BMW možná představí model M5 s náhonem na všechna kola.
Pár dní zpět jsme vám ukázali první snímky nové "empětky". Tradice velí, že všechny M verze musí mít zadní náhon. To vždycky byla neprolomitelná podmínka. Časy se ale mění a BMW taky.
Proč ničit tradice a pokoušet fanoušky značky? Je to jendoduché, kvůli konkurenci. Například audi a jejich legendární Quattro pohon bere BMW zákazníky už pěkně dlouho a bavorští na tohle prostě neměli odpověď. I z tohoto důvodu tedy vedení značky zvažuje tuto variantu. Nepřímo to potvrdil i Albert Biermann, vedoucí výzkumu a vývoje u BMW, když řekl: "V budoucnosti se určitě dočkáte pár překvapení v M modelech BMW, co se pohonu všech kol týče."
Sériová výroba modelu M5 začne letos v září, ještě předtím se ale odehraje oficiální premiéra na autosalonu v Šanghaji, který se koná za pár týdnů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?