Automobilka BMW možná představí model M5 s náhonem na všechna kola.
Pár dní zpět jsme vám ukázali první snímky nové "empětky". Tradice velí, že všechny M verze musí mít zadní náhon. To vždycky byla neprolomitelná podmínka. Časy se ale mění a BMW taky.
Proč ničit tradice a pokoušet fanoušky značky? Je to jendoduché, kvůli konkurenci. Například audi a jejich legendární Quattro pohon bere BMW zákazníky už pěkně dlouho a bavorští na tohle prostě neměli odpověď. I z tohoto důvodu tedy vedení značky zvažuje tuto variantu. Nepřímo to potvrdil i Albert Biermann, vedoucí výzkumu a vývoje u BMW, když řekl: "V budoucnosti se určitě dočkáte pár překvapení v M modelech BMW, co se pohonu všech kol týče."
Sériová výroba modelu M5 začne letos v září, ještě předtím se ale odehraje oficiální premiéra na autosalonu v Šanghaji, který se koná za pár týdnů.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?