Automobilka BMW možná představí model M5 s náhonem na všechna kola.
Pár dní zpět jsme vám ukázali první snímky nové "empětky". Tradice velí, že všechny M verze musí mít zadní náhon. To vždycky byla neprolomitelná podmínka. Časy se ale mění a BMW taky.
Proč ničit tradice a pokoušet fanoušky značky? Je to jendoduché, kvůli konkurenci. Například audi a jejich legendární Quattro pohon bere BMW zákazníky už pěkně dlouho a bavorští na tohle prostě neměli odpověď. I z tohoto důvodu tedy vedení značky zvažuje tuto variantu. Nepřímo to potvrdil i Albert Biermann, vedoucí výzkumu a vývoje u BMW, když řekl: "V budoucnosti se určitě dočkáte pár překvapení v M modelech BMW, co se pohonu všech kol týče."
Sériová výroba modelu M5 začne letos v září, ještě předtím se ale odehraje oficiální premiéra na autosalonu v Šanghaji, který se koná za pár týdnů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.