BMW společně s čínskou společností Brilliance vyvíjí hybrid do zásuvky odvozený z prodlouženého modelu 5. V Číně se ho dočkají už za dva roky.
BMW pro Čínu produkuje speciálně upravenou řadu 5 s prodlouženým rozvorem. Taková auta totiž mají tamní zákazníci rádi. Právě na její bázi vznikl ve společném podniku s automobilkou Brilliance koncept plug-in hybridu.
je-li to hybrid, najdeme pod jeho karoserií dva motory. Ten elektrický dává výkon 95 koní a je schopen vozem hýbat sám. Jeho baterie ho dokáží živit na trase dlouhé až 75 km. Poté již musí naskočit benzínový motor o výkonu 217 koní.
Jak naznačuje označení plug-in hybrid, baterii je možné nabíjet ze sítě, takže lze vždy vyjet z domu s plnou baterií.
Koncept není jen výstřelem do tmy, v sériové podobě bychom ho mohli vidět za dva roky. Bohužel, zdá se, že u nás možná nikoliv.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.