Přestože tahle novinka vypadá jako vystřižená z aprílových tiskových zpráv a spekulací, opak je naštěstí pravdou. Pokud si totiž v následujících třech měsících koupíte nový Hyundai, můžete ho do 30 dnů vrátit a peníze dostat zpět.
Podobné věty jsme zvyklí slýchávat spíš z teleshoppingových akcí na kosmodisk a v automobilovém průmyslu jsou chvályhodnou výjimkou. Pobídkou chce české zastoupení Hyundaie rozptýlit psychologické bariéry některých potenciálních zákazníků z pořízení korejského auta. Jaké jsou tedy podmínky? Jestliže v období od 1. dubna do 1. července letošního roku zakoupíte v hotovosti některý z modelů i20, ix20, i30 a i30cw a nenajedete s ním víc než 2000 km, máte možnost jej prodejci do 30 dnů s díky vrátit. Po odečtení sazby 3,70 Kč za ujetý kilometr dostanete kupní cenu zpět. Tato „sankce“ má zabránit zneužívání akce a zároveň částečně kompenzovat pokles hodnoty nového vozu. Samozřejmostí je vrátit automobil nepoškozený a bez dodatečných zásahů.Kompletní podmínky naleznete zde.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?