Přestože tahle novinka vypadá jako vystřižená z aprílových tiskových zpráv a spekulací, opak je naštěstí pravdou. Pokud si totiž v následujících třech měsících koupíte nový Hyundai, můžete ho do 30 dnů vrátit a peníze dostat zpět.
Podobné věty jsme zvyklí slýchávat spíš z teleshoppingových akcí na kosmodisk a v automobilovém průmyslu jsou chvályhodnou výjimkou. Pobídkou chce české zastoupení Hyundaie rozptýlit psychologické bariéry některých potenciálních zákazníků z pořízení korejského auta. Jaké jsou tedy podmínky? Jestliže v období od 1. dubna do 1. července letošního roku zakoupíte v hotovosti některý z modelů i20, ix20, i30 a i30cw a nenajedete s ním víc než 2000 km, máte možnost jej prodejci do 30 dnů s díky vrátit. Po odečtení sazby 3,70 Kč za ujetý kilometr dostanete kupní cenu zpět. Tato „sankce“ má zabránit zneužívání akce a zároveň částečně kompenzovat pokles hodnoty nového vozu. Samozřejmostí je vrátit automobil nepoškozený a bez dodatečných zásahů.Kompletní podmínky naleznete zde.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?