Přestože tahle novinka vypadá jako vystřižená z aprílových tiskových zpráv a spekulací, opak je naštěstí pravdou. Pokud si totiž v následujících třech měsících koupíte nový Hyundai, můžete ho do 30 dnů vrátit a peníze dostat zpět.
Podobné věty jsme zvyklí slýchávat spíš z teleshoppingových akcí na kosmodisk a v automobilovém průmyslu jsou chvályhodnou výjimkou. Pobídkou chce české zastoupení Hyundaie rozptýlit psychologické bariéry některých potenciálních zákazníků z pořízení korejského auta. Jaké jsou tedy podmínky? Jestliže v období od 1. dubna do 1. července letošního roku zakoupíte v hotovosti některý z modelů i20, ix20, i30 a i30cw a nenajedete s ním víc než 2000 km, máte možnost jej prodejci do 30 dnů s díky vrátit. Po odečtení sazby 3,70 Kč za ujetý kilometr dostanete kupní cenu zpět. Tato „sankce“ má zabránit zneužívání akce a zároveň částečně kompenzovat pokles hodnoty nového vozu. Samozřejmostí je vrátit automobil nepoškozený a bez dodatečných zásahů.Kompletní podmínky naleznete zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.