Výrobce tvrdí, že vylepší aerodynamiku a tím i spotřebu vozidla.
Volkswagen zveřejnil novou příplatkovou výbavu pro svůj nejprodávanější model Golf. Tím nejdůležitějším je nový bodykit mající za úkol jednak vašeho Golfa vylepšit po stránce vzhledové, druhak potom zlepšit jeho aerodynamiku a spotřebu.
Jeho součástí jsou vylepšené přední a zadní nárazníky, nové prahy a větší střešní spoiler. Dalšími nově dostupnými doplňky jsou dva designy litých kol, oba sedmnáct palců veliké a lakované v několika odstínech stříbrné. První varianta nese název Silex a má patnáct paprsků, druhá se jmenuje Onyx a paprsků má pět. Interiér může nově zdobit pět lišt s povrchovou úpravou podobnou uhlíkovým vláknům. Ty najdou své uplatnění na přístrojovém štítu a panelech dveří.
Dokoupit taky nově můžete praktickou výbavu. Vybrat si můžete například střešní box dostupný ve třech velikostech, používající systém DuoLift. Ten vám umožní otevírání a nakládání boxu z obou směrů. Další praktickou `vychytávkou` je šikovná přihrádka do kufru z omyvatelného plastu. Tu lze nastavit podle potřeb zákazníka a podle toho co zrovna převáží.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?