Výrobce tvrdí, že vylepší aerodynamiku a tím i spotřebu vozidla.
Volkswagen zveřejnil novou příplatkovou výbavu pro svůj nejprodávanější model Golf. Tím nejdůležitějším je nový bodykit mající za úkol jednak vašeho Golfa vylepšit po stránce vzhledové, druhak potom zlepšit jeho aerodynamiku a spotřebu.
Jeho součástí jsou vylepšené přední a zadní nárazníky, nové prahy a větší střešní spoiler. Dalšími nově dostupnými doplňky jsou dva designy litých kol, oba sedmnáct palců veliké a lakované v několika odstínech stříbrné. První varianta nese název Silex a má patnáct paprsků, druhá se jmenuje Onyx a paprsků má pět. Interiér může nově zdobit pět lišt s povrchovou úpravou podobnou uhlíkovým vláknům. Ty najdou své uplatnění na přístrojovém štítu a panelech dveří.
Dokoupit taky nově můžete praktickou výbavu. Vybrat si můžete například střešní box dostupný ve třech velikostech, používající systém DuoLift. Ten vám umožní otevírání a nakládání boxu z obou směrů. Další praktickou `vychytávkou` je šikovná přihrádka do kufru z omyvatelného plastu. Tu lze nastavit podle potřeb zákazníka a podle toho co zrovna převáží.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.