Dle průzkumu jsou zákazníci Hyundaie věrni značce nejvíce ze všech automobilek.
Koncernu Hyundai/Kia se za posledních pár let daří velmi dobře. Momentálně je pátou největší automobilkou na světě a její prodeje stále rostou. Zároveň s tím stoupá i spokojenost zákazníků s jejími vozy.
Agentura Brandon-Keys zveřejnila výsledky svého průzkumu týkajícího se věrnosti zákazníků ke značce automobilů. A právě Hyundai z ní vyšel vítězně. Průzkum se týkal amerického trhu, kde se v poslední době velmi dobře prosadily hlavně faceliftovaná Sonata a Elantra.
I díky těmto dvěma vozidlům loni Hyundai v USA prodal více než 500 000 aut a získal zhruba pětiprocentní podíl na trhu. Od letošního roku se Hyundai zaměřil na to být první automobilkou do roku 2025, která bude mít průměrnou flotilovou spotřebu menší než 4,8 litru na 100 km (50 MPG).
Následující místa v průzkumu obsadily Ford (2. místo), Honda/Nissan (společné 3. místo), Mercedes/BMW (společné 4. místo) a Kia/GM (společné 5. místo).
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?