Dle průzkumu jsou zákazníci Hyundaie věrni značce nejvíce ze všech automobilek.
Koncernu Hyundai/Kia se za posledních pár let daří velmi dobře. Momentálně je pátou největší automobilkou na světě a její prodeje stále rostou. Zároveň s tím stoupá i spokojenost zákazníků s jejími vozy.
Agentura Brandon-Keys zveřejnila výsledky svého průzkumu týkajícího se věrnosti zákazníků ke značce automobilů. A právě Hyundai z ní vyšel vítězně. Průzkum se týkal amerického trhu, kde se v poslední době velmi dobře prosadily hlavně faceliftovaná Sonata a Elantra.
I díky těmto dvěma vozidlům loni Hyundai v USA prodal více než 500 000 aut a získal zhruba pětiprocentní podíl na trhu. Od letošního roku se Hyundai zaměřil na to být první automobilkou do roku 2025, která bude mít průměrnou flotilovou spotřebu menší než 4,8 litru na 100 km (50 MPG).
Následující místa v průzkumu obsadily Ford (2. místo), Honda/Nissan (společné 3. místo), Mercedes/BMW (společné 4. místo) a Kia/GM (společné 5. místo).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?