Nové logo představí v pondělí 28. února vedení mladoboleslavské Škody Auto na autosalonu ve švýcarské Ženevě. Informovalo o tom čtvrteční vydání Škodováckého odboráře.
V historii automobilky, která sahá až do roku 1895, to bude v pořadí šesté logo. Nynější černo-zelené používá mladoboleslavská automobilka od roku 1994. Předchozí znak s okřídleným šípem v modro-bílém provedení používala Škoda auto od roku 1926.
"Je spojené s novou filozofií naší značky, našich nových produktů a také strategie prodejců," řekl k novému logu Jaroslav Povšík, předseda Podnikové rady.
Podle něho má firma na růstovou strategii našlápnuto dobře už z hlediska připravované palety vozů, musí ale také vyřešit zaměstnance. "Zatím je příslib, že zvýšíme počet zaměstnanců, ten ale není určitý z hlediska Mladé Boleslavi, Kvasin a Vrchlabí. Zejména v případě Vrchlabí musíme spojit všechny síly, abychom konečně vyřešili jeho budoucnost," uvedl Povšík pro odborářský časopis.Foto: Lidovky.cz
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?