Nové logo představí v pondělí 28. února vedení mladoboleslavské Škody Auto na autosalonu ve švýcarské Ženevě. Informovalo o tom čtvrteční vydání Škodováckého odboráře.
V historii automobilky, která sahá až do roku 1895, to bude v pořadí šesté logo. Nynější černo-zelené používá mladoboleslavská automobilka od roku 1994. Předchozí znak s okřídleným šípem v modro-bílém provedení používala Škoda auto od roku 1926.
"Je spojené s novou filozofií naší značky, našich nových produktů a také strategie prodejců," řekl k novému logu Jaroslav Povšík, předseda Podnikové rady.
Podle něho má firma na růstovou strategii našlápnuto dobře už z hlediska připravované palety vozů, musí ale také vyřešit zaměstnance. "Zatím je příslib, že zvýšíme počet zaměstnanců, ten ale není určitý z hlediska Mladé Boleslavi, Kvasin a Vrchlabí. Zejména v případě Vrchlabí musíme spojit všechny síly, abychom konečně vyřešili jeho budoucnost," uvedl Povšík pro odborářský časopis.Foto: Lidovky.cz
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?