Informuje o tom server Carscoop, mělo by se jednat o třídveřový model o délce pouhých 3,4 metru. Měl by tedy být blíže původnímu Mini ze šedesátých let, to dosahovalo délky 3,05 metru.
Zatím se jedná o nepotvrzené informace. Ale proč by BMW nezkusilo prostřednictvím Mini vstoupit i do nižších segmentů trhu. Hovoří se o novém konkurentovi Toyoty iQ a Smartu ForTwo. V kusých informacích se objevila zmínka o konfiguraci sedadel 3+1. Koncept by měl hledět na úsporu místa a těžit z nízké hmotnosti.
Je pravděpodobné, že o možném přenesení konceptu do sériové výroby se BMW rozhodne dle ohlasů na koncept. Konstruktéra původního Mini, Aleca Issigonise by tento návrat ke kořenům značky jistě potěšil. Uvidíme s čím se nakonec Mini v Ženevě pochlubí.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?